Data. Ropa 21. století:
Pohon umělé inteligence i marketingu

Ve světě, kde data definují hranice marketingu, přináší Steen Rasmussen provokativní pohled na etické dilema spojené se sběrem a využívání dat. Současný marketing a marketingové prostředí se rapidně mění. Neukojitelná touha po datech a jejich využití v byznysu nás žene dál a dál.

Mají firmy „ve jménu vlastního byznysu“ právo použít proti nám mnohdy intimní informace, které často nevědomky trousíme? A jak skloubit „data oriented marketing“ s etikou a morálkou?

Datum a čas

Čt 15:20—15:50

Jazyk

Anglicky

Steen Rasmussen

Co-founder, Director of Data Innovation at IIH Nordic

Steen Rasmussen, zakladatel oceňované dánské analytické agentury a ambasador Digital Analytics Association, je stratég, který vidí v datech klíč k růstu a inovacím. Jeho firma se pyšní sedmi výhrami v soutěži o nejlepší Danish Analytics House a čtyřmi mezinárodními nominacemi. Pětkrát byl uznán Digital Analytics Association jako influencer roku.

Steenovy zkušenosti a přístup k práci získal důvěru a ocenění od předních severských značek jako Vestas a Ericsson až po globální giganty jako Oracle a Johnson & Johnson. Jeho jméno je zárukou, že analytika a obchod jdou ruku v ruce a vedou k mimořádným výsledkům.

Vyprodáno

20.-22.2. 2024
Janáčkovo divadlo a okolí, Brno

Děkujeme

9890 Kč bez DPH

A jsou pryč! Nestihli jste nákup vstupenky? Nechte nám na sebe e-mail, kdyby se situace změnila, dáme vám vědět!