Svatý grál marketingové analytiky: Inkrementalita a MMM

Jak zjistit skutečný dopad marketingových aktivit? A je to vůbec možné? Na našem workshopu se naučíte, jak efektivně řídit marketingové investice pomocí pokročilých metod vyhodnocování, s důrazem na Marketing Mix Modeling. Tento úspěšný formát z loňského roku přináší novinky pro rok 2025 a pomůže vám získat strategický pohled na vyhodnocování marketingových rozpočtů.

Zjistíte, jaké metody lze využít k měření efektivity brandových i performance kampaní, jak fungují, jaké mají výhody a omezení a co obnáší jejich implementace ve firmě. Naučíte se řídit investice do reklamy na základě dat a analytických modelů, které vám pomohou dělat lepší rozhodnutí.

Workshop je určen pro CEOs, CMOs, marketingové manažery a digitální marketéry, kteří se zabývají alokací marketingových rozpočtů a chtějí lépe porozumět skutečnému dopadu svých kampaní.

Čas

14:00

Odpolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

N/A

N/A

news04 news04

Jaroslav Slavičínský

Head of Digital Marketing | Seznam.cz

Jaroslav je marketingový stratég, který aktuálně působí jako Head of Digital Marketing ve společnosti Seznam.cz, kde je zodpovědný za výsledky marketingových aktivit a plánování rozpočtů všech služeb Seznamu. Dříve se pohyboval v agenturním světě, na svém kontě má mnoho úspěšných kampaní pro velké lokální i zahraniční značky.

news04 news04

Marek Kobulský

Co-founder | Marketingintelligence.io

Marek je spoluzakladatelem Marketingintelligence.io, datař a ex-CMO. Pomocí nejmodernějších metod pomáhá domácím i zahraničním klientům s online i offline analytikou a vyhodnocováním.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Získáte nadhled nad vyhodnocováním od last clicku až po moderní metody.

number-02.svg

Poodhalíme Marketing Mix Modeling, co to je a jak funguje.

number-03.svg

Dozvíte se rozdíl mezi atribučním modelováním a MMM.

number-04.svg

Řekneme si, jak vyhodnotit offline nebo brandovou kampaň a zohlednit vlivy jako sezonalita, počasí atd.

number-05.svg

Vyzkoušíte si interaktivní aplikaci pro plánování geoexperimentů.

number-06.svg

Uvidíte ukázky využití všech metod - case studies Seznam.cz a Marketing Intelligence.

Potřebné znalosti

Účastníci by měli znát problematiku plánování marketingových investic a vyhodnocování efektivity jednotlivých kanálů. Výhodou je středně pokročilá znalost digitálního marketingu a webové analytiky.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
18. BŘEZNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.