Jaroslav je marketingový stratég, který aktuálně působí jako Head of Digital Marketing ve společnosti Seznam.cz, kde je zodpovědný za výsledky marketingových aktivit a plánování rozpočtů všech služeb Seznamu. Dříve se pohyboval v agenturním světě, na svém kontě má mnoho úspěšných kampaní pro velké lokální i zahraniční značky.
Marek je spoluzakladatelem Marketingintelligence.io, datař a ex-CMO. Pomocí nejmodernějších metod pomáhá domácím i zahraničním klientům s online i offline analytikou a vyhodnocováním.
Získáte nadhled nad vyhodnocováním od last clicku až po moderní metody.
Poodhalíme Marketing Mix Modeling, co to je a jak funguje.
Dozvíte se rozdíl mezi atribučním modelováním a MMM.
Řekneme si, jak vyhodnotit offline nebo brandovou kampaň a zohlednit vlivy jako sezonalita, počasí atd.
Vyzkoušíte si interaktivní aplikaci pro plánování geoexperimentů.
Uvidíte ukázky využití všech metod - case studies Seznam.cz a Marketing Intelligence.
Účastníci by měli znát problematiku plánování marketingových investic a vyhodnocování efektivity jednotlivých kanálů. Výhodou je středně pokročilá znalost digitálního marketingu a webové analytiky.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.