Mark Ritson
Founder of Marketing Week Mini MBA
Legenda Marketing Festivalu 2025. Mark je ostrý, odvážný a brutálně upřímný. Jeho expertíza a vtip vás donutí přehodnotit vše, co víte o marketingu. Tohle prostě musíte vidět.
Zoe Scaman
Founder of Bodacious - a strategy studio
Ikona strategického přístupu a kreativního designu. Propojuje značky, popkulturu a inovace způsobem, který jste ještě neviděli. Se zkušenostmi z Nike a Netflixu přináší světovou úroveň know-how.
Tom Roach
VP Brand Strategy at Jellyfish Global
Mistr brandové strategie a kreativní efektivity. Přes 20 let vytváří oceňované kampaně, které fungují v reálném světě. Jeho perspektiva změní způsob, jak přemýšlíte o reklamě.
Jes Scholz
Organic marketing consultant
Vzácný druh marketéra, který exceluje jak v technickém SEO, tak C-level strategii. Díky zkušenostem s vedením globálního marketingu v Ringieru přesně ví, jak škálovat organický růst. Žádná teorie, jen praxí prověřené metody.
Oli Feldwick
Chief Innovation Officer at T&P𝑚
Futurista, inovátor a kreativní mysl s jedinečnou schopností spatřit to, co ostatní přehlíží. Oli odvážně zpochybňuje zaběhnuté postupy a zkoumá, jak marketing a technologie přetvářejí náš svět. Připravte se vidět věci jinak.
Kirsty Hulse
Zakladatelka Roar Training
Kirsty pomohla více než 50 000 lidem vybudovat sebevědomí a kariérně uspět. Celosvětově uznávaná řečnice a stand-up komička mistrně propojuje humor s cennými poznatky o rozvoji lidského potenciálu. Účastníci její vystoupení označují jako "life-changing".
Michael Corcoran
Managing Partner at Frankly
S více než 12 lety zkušeností a úspěchem v podobě dosažení 2 miliard organických zobrazení u Ryanairu, Michael přináší nový pohled na to, jak mohou značky uspět na sociálních sítích bez zbytečného plýtvání časem a penězi. Odvážný, praktický a osvěžujícím způsobem upřímný.
Jono Alderson
Independent technical SEO consultant
Guess who’s back? Jono naváže na svou loňskou strhující přednášku a odhalí, jak špatně nastavené trackovací skripty a pomalé analytické nástroje stojí firmy více, než jim přinášejí. Nabídne řešení, která vás inspirují k přepracování vašeho digitálního ekosystému.
Připravujeme...
Už brzy
Akce primárně cílí na zkušenější marketéry. I když to není podmínka, většina publika má aktuálně 10 a více let zkušeností v oboru.
Nejčastější pozice lidí, kteří se hlásí na Marketing Festival:
Strategičtější a manažerské pozice z obsahu v hlavním přednáškovém dni zřejmě načerpají více know-how. Užitečný je ale i pro specialisty a techničtější pozice, kteří chtějí rozumnět marketingu jako takovému do větší hloubky.
Obecně platí, že v rámci přednášek v Janáčkově divadle se zaměřujeme na strategičtější témata s velkým přesahem. Na školeních v úterý 29. dubna potom na technické a praktické dovednosti, které můžete okamžitě aplikovat.
Program dubnového Marketing Festivalu bude rozdělen do tří dnů.
Pondělí 28. dubna 2025: Seznamovací večírek
Úterý 29. dubna 2025: Den ve znamení školení a workshopů. Na večer chystáme tour po těch nejlepších barech v Brně. Spousta možností pro seznámení.
Středa 30. dubna 2025: Hlavní den plný inspirace z celého světa na prknech Janáčkova divadla. Těšte se na 8 inspirativních přednášek světových hvězd. A také 5 krátkých 5minutovek pro ještě větší diverzitu názorů.
A večer? Hudební festival na Flédě.
Doporučujeme si vstupenku zakoupit přímo na této stránce našeho webu. Je možné zaplatit bankovním převodem na zálohovou fakturu, nebo online platební kartou. Ve všech případech dostanete po úhradě daňový doklad.