Řečníci

Pečlivě vybíráme ty, kteří dlouhodobě patří mezi světové špičky. A mají stejný cíl, jako my – posouvat marketingové odvětví dál. Výš.

KDO PROMLUVÍ V BRNĚ?

...

Mark Ritson

Founder of Marketing Week Mini MBA

Legenda Marketing Festivalu 2025. Mark je ostrý, odvážný a brutálně upřímný. Jeho expertíza a vtip vás donutí přehodnotit vše, co víte o marketingu. Tohle prostě musíte vidět.

...

Zoe Scaman

Founder of Bodacious - a strategy studio

Ikona strategického přístupu a kreativního designu. Propojuje značky, popkulturu a inovace způsobem, který jste ještě neviděli. Se zkušenostmi z Nike a Netflixu přináší světovou úroveň know-how.

...

Tom Roach

VP Brand Strategy at Jellyfish Global

Mistr brandové strategie a kreativní efektivity. Přes 20 let vytváří oceňované kampaně, které fungují v reálném světě. Jeho perspektiva změní způsob, jak přemýšlíte o reklamě.

...

Jes Scholz

Organic marketing consultant

Vzácný druh marketéra, který exceluje jak v technickém SEO, tak C-level strategii. Díky zkušenostem s vedením globálního marketingu v Ringieru přesně ví, jak škálovat organický růst. Žádná teorie, jen praxí prověřené metody.

...

Oli Feldwick

Chief Innovation Officer at T&P𝑚

Futurista, inovátor a kreativní mysl s jedinečnou schopností spatřit to, co ostatní přehlíží. Oli odvážně zpochybňuje zaběhnuté postupy a zkoumá, jak marketing a technologie přetvářejí náš svět. Připravte se vidět věci jinak.

...

Kirsty Hulse

Zakladatelka Roar Training

Kirsty pomohla více než 50 000 lidem vybudovat sebevědomí a kariérně uspět. Celosvětově uznávaná řečnice a stand-up komička mistrně propojuje humor s cennými poznatky o rozvoji lidského potenciálu. Účastníci její vystoupení označují jako "life-changing".

...

Michael Corcoran

Managing Partner at Frankly

S více než 12 lety zkušeností a úspěchem v podobě dosažení 2 miliard organických zobrazení u Ryanairu, Michael přináší nový pohled na to, jak mohou značky uspět na sociálních sítích bez zbytečného plýtvání časem a penězi. Odvážný, praktický a osvěžujícím způsobem upřímný.

... MF Shorts

Jono Alderson

Independent technical SEO consultant

Guess who’s back? Jono naváže na svou loňskou strhující přednášku a odhalí, jak špatně nastavené trackovací skripty a pomalé analytické nástroje stojí firmy více, než jim přinášejí. Nabídne řešení, která vás inspirují k přepracování vašeho digitálního ekosystému.

... moderátor

Připravujeme...

Už brzy

...

Vstupenky

V prodeji

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

V prodeji

A každou chvíli jich ubývá. Vyber si tu svou!

Standard

1000 kusů

8 přednášek světových řečníků
5 inovativních MF Shorts
Prvotřídní catering, káva i nealko
Videozáznamy všech přednášek
Možnost registrace na školení a další program
Vstup na 3 festivalové párty
Možnost registrace na školení a další program
Networking s 1100+ seniorními marketéry
Mobilní aplikace pro snadný networking

9 990 Kč bez DPH

Limited edition

Premium

Pouze 30 kusů

Vše co je v balíčku Standard
Vstup na VIP večírek Marketing Festivalu
Nevydané pasáže z natáčení Making a Marketer 2
Rezervované sezení v prvních řadách Janáčkova divadla
Přednostní registrace na školení

24 990 Kč bez DPH

Časté
Otázky

Marketing Festival je zaměřen na seniorní marketéry a profesionály, především ze středních a větších firem, kteří hledají strategický pohled na marketing a chtějí získat inspiraci od nejvýznamnějších světových expertů.

Akce primárně cílí na zkušenější marketéry. I když to není podmínka, většina publika má aktuálně 10 a více let zkušeností v oboru.

Nejčastější pozice lidí, kteří se hlásí na Marketing Festival:

  • C-level Executives (např. CEO, CMO, CFO, COO…)
  • Founders & Owners
  • Senior Marketing & Communications Managers (Head of Marketing, Marketing Manager, PR Manager, Brand Manager…)
  • Marketing Specialists & Analysts (např. PPC Specialist, SEO Specialist, Marketing Analyst, Performance Marketing Manager…)

Strategičtější a manažerské pozice z obsahu v hlavním přednáškovém dni zřejmě načerpají více know-how. Užitečný je ale i pro specialisty a techničtější pozice, kteří chtějí rozumnět marketingu jako takovému do větší hloubky.

Obecně platí, že v rámci přednášek v Janáčkově divadle se zaměřujeme na strategičtější témata s velkým přesahem. Na školeních v úterý 29. dubna potom na technické a praktické dovednosti, které můžete okamžitě aplikovat.

Program dubnového Marketing Festivalu bude rozdělen do tří dnů.

Pondělí 28. dubna 2025: Seznamovací večírek

Úterý 29. dubna 2025: Den ve znamení školení a workshopů. Na večer chystáme tour po těch nejlepších barech v Brně. Spousta možností pro seznámení.

Středa 30. dubna 2025: Hlavní den plný inspirace z celého světa na prknech Janáčkova divadla. Těšte se na 8 inspirativních přednášek světových hvězd. A také 5 krátkých 5minutovek pro ještě větší diverzitu názorů.

A večer? Hudební festival na Flédě.

Doporučujeme si vstupenku zakoupit přímo na této stránce našeho webu. Je možné zaplatit bankovním převodem na zálohovou fakturu, nebo online platební kartou. Ve všech případech dostanete po úhradě daňový doklad.