Inzerenti
Agentury
Na volné noze
B2B
B2C
Marketingové
a reklamní služby
IT, technologie,
telekomunikace
Industry
and manufacturing
E-commerce
B2B and SaaS
Zdraví a farmacie
Finanční sektor
Energie
Vzdělávání
Akce primárně cílí na zkušenější marketéry. I když to není podmínka, většina publika má aktuálně 10 a více let zkušeností v oboru.
Nejčastější pozice lidí, kteří se hlásí na Marketing Festival:
Strategičtější a manažerské pozice z obsahu v hlavním přednáškovém dni zřejmě načerpají více know-how. Užitečný je ale i pro specialisty a techničtější pozice, kteří chtějí rozumnět marketingu jako takovému do větší hloubky.
Obecně platí, že v rámci přednášek v Janáčkově divadle se zaměřujeme na strategičtější témata s velkým přesahem. Na školeních v úterý 29. dubna potom na technické a praktické dovednosti, které můžete okamžitě aplikovat.
Program dubnového Marketing Festivalu bude rozdělen do tří dnů.
Pondělí 28. dubna 2025: Seznamovací večírek
Úterý 29. dubna 2025: Den ve znamení školení a workshopů. Na večer chystáme tour po těch nejlepších barech v Brně. Spousta možností pro seznámení.
Středa 30. dubna 2025: Hlavní den plný inspirace z celého světa na prknech Janáčkova divadla. Těšte se na 8 inspirativních přednášek světových hvězd. A také 5 krátkých 5minutovek pro ještě větší diverzitu názorů.
A večer? Hudební festival na Flédě.
Doporučujeme si vstupenku zakoupit přímo na této stránce našeho webu. Je možné zaplatit bankovním převodem na zálohovou fakturu, nebo online platební kartou. Ve všech případech dostanete po úhradě daňový doklad.