Agentic AI and The Radical Reinvention of Work

Nástup umělé inteligence byl bleskový a změnil pravidla hry. Jak moc a jestli v náš (ne)prospěch, to teprve začínáme chápat. A na obzoru už je další revoluce v podobě AI agentů a reasoning modelů, které „jen“ nereagují, ale uvažují. Tohle už dost možná bude úplně jiná hra…

Jenže: Nástroj je vždycky jen tak dobrý jako člověk, který ho používá. Abychom co nejlépe využili sílu a možnosti AI, vraťme se k podstatě našeho řemesla a zamysleme se nad tím, co a hlavně JAK děláme.

Oliver se podělí o to, jak nástroje umělé inteligence a nástup AI agentů už teď radikálně mění způsob práce v globálních značkách jeho klientů, jako jsou Mark, The Coca Cola Copmany nebo Toyota.

Datum a čas

St 9:50—10:20

Jazyk

Anglicky

Oli Feldwick

CIO at T&P𝑚

Pokládá provokativní otázky na téma „Jak technologie proměňují marketing“. A pak nachází neotřelé a mnohdy nečekané odpovědi, které ale v praxi opravdu fungují. Právě tím si Oliver vydobyl pověst jednoho z nejpronikavějších mozků současného marketingu.

Jeho esej z roku 2020 „Do Androids Dream of Electric Consumers“ o vztazích mezi umělou inteligencí, etikou a kreativitou získala ocenění WPP Atticus za pokrokové a kreativní přemýšlení. Oliver ale svoje myšlenky o kreativitě v digitálním věku nepropisuje jen na papír, ale jako globální šéf inovací v The&Partnership uvádí i do praxe – do komunikace značek, jako jsou Amazon, Snickers nebo Toyota.

Připravte se na svěží pohled na to, jak značky můžou využívat technologie, aniž by ztratily lidskost. Oliver zpochybní všechny vaše předpoklady o budoucnosti marketingu a zároveň vám nabídne nové pohledy na to, jak se v něm orientovat.

Vyprodáno

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

Děkujeme

Vstupenky jsou definitivně pryč. O know-how ale přijít nemusíte. Už teď si můžete předobjednat kvalitně natočené videozáznamy všech přednášek.

Koupit
videa