Ve 26 letech založila marketingovou agenturu, která dosáhla hned v prvním roce – i díky klientům jako IBM nebo Virgin Atlantic – hodnoty v milionech dolarů. Jejími školeními o firemní kultuře, budování i transformacích týmů prošlo více než 50 000 lidí. A navrch má na kontě nejeden vyprodaný stand-up. Kirsty Hulse rozhodně nepatří do kolonky „typický řečník na marketingové konferenci“. A o to víc se na ni těšíme.
LinkedIn, Amazon, Spotify… I v těchto technologických gigantech zafungovala jako katalyzátor firemní kultury. Účastníci jejích tréninkových programů se dokonce neostýchají používat výrazy jako „gamechanger“, nebo dokonce „lifechanger“.
Zkrátka: Připravte se na setkání s člověkem, v jehož vystoupeních se propojují obrovské marketingové know-how a praktické techniky, jak budovat sebedůvěru. S dokonalým smyslem pro načasování a vystavění pointy. Kirsty vám v praxi ukáže, jak ovládnout jakýkoli prostor – ať už je to zasedačka, nebo Janáčkovo divadlo.