Nothing New, Nothing the Same: Marketing Essentials for 2025

Mark Ritson ve své nejryzejší podobě: Svižná, prakticky zaměřená přednáška, která vás čas od času rozesměje. Především vám ale naservíruje nejnovější marketingové objevy a k nim Markům komentář: Které z nových marketingových poznatků adaptovat a které naopak nechat proplout okolo, a pokračovat v tom, co už děláte.

Datum a čas

St 17:15—18:00

Jazyk

Anglicky

přehrát video

Mark Ritson

Founder at Marketing Week Mini MBA with Mark Ritson

Legenda je zpátky! A společně s ní akademická přesnost a preciznost, ale i 25 let reálných zkušeností z nejvyšších pater globálního marketingu. To vše pečlivě namíchané do koktejlu provokativních myšlenek a silných marketingových vizí.

Úctyhodná je Markova akademická dráha, ale i portfolio klientů, pro které pracoval jako marketingový konzultant a stratég: Působil jako profesor na prestižní London Business School, University of Minessota, hostoval na MIT Sloan. Konzultoval marketingové strategie značek, jako jsou Subaru, Sephora nebo Ericsson. A 13 let zastával roli in-house konzultanta pro LVMH. Úzce se tak podílel na marketingovém počínání značek Louis Vuitton, Dom Perignon nebo Hennessy.

Jako sloupkař už 10 let baví čtenáře Marketing Week. A za své texty, které glosují aktuální marketingové dění a usazují ho do širšího kontextu, získal 5krát ocenění Sloupkař roku podle PPA Awards. Vyšší publicistické ocenění ve Velké Británii získat nemůžete. Citace z jeho výzkumu dokonce zazněly při přebírání Nobelovy ceny.

Markovy přednášky provokují, zpochybňují a bourají zažité představy o tom, co je marketing a jak ho „dělat správně“, nutí přemýšlet i přehodnocovat. A právě na to se moc těšíme!

Vyprodáno

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

Děkujeme

Vstupenky jsou definitivně pryč. O know-how ale přijít nemusíte. Už teď si můžete předobjednat kvalitně natočené videozáznamy všech přednášek.

Koupit
videa