Zatímco jiní o budoucnosti mluví, Zoe ji utváří. A to v podobě odvážných a futuristických strategií pro globální značky, jako jsou Nike, Netflix, EA Games, Lego, ale i TikTok nebo Snapchat. Strategií, které stírají hranice mezi marketingem, zábavou a kulturou.
Zatímco jiní o budoucnosti mluví, Zoe ji utváří. A to v podobě odvážných a futuristických strategií pro globální značky, jako jsou Nike, Netflix, EA Games, Lego, ale i TikTok nebo Snapchat. Strategií, které stírají hranice mezi marketingem, zábavou a kulturou.
V jejím profesním životopise najdete ikonické kreativní agentury Droga5 a Naked Communication, ale i dlouhý seznam hvězdných klientů. Hudebníci DJ Khaled, Pharrell Williams i hvězda NBA Luka Dončić – to jsou osobnosti, kterým pomohla formovat jejich marketing.
Nicméně to, co Zoe odlišuje, nejsou hvězdná jména v portfoliu. Je to její schopnost identifikovat kulturní změny a posuny dřív než ostatní. A proměnit je v příležitosti pro značky, které se nebojí měnit pravidla hry. Ostatně, právě na to se zaměřuje její futuristické studio Bodacious.
Tohle nebude jen další teoretické povídání o „budoucích výzvách“, ale šance nahlédnout do mysli a učit se od někoho, kdo budoucnost aktivně tvoří. Hranice možného? Zoe vás přesvědčí, že leží mnohem dál, než si myslíte.