Lost Commons, Rising Tribes: Rebuilding Belonging in an Age of Solitude

Můžeme obviňovat blikající obrazovky, algoritmy nebo sociální sítě. Můžeme se slzou v oku vzpomínat na to, co bývávalo. Nebo si přiznat, že tohle je zlomový okamžik: To, jak spolu komunikujeme, jak se propojujeme, se mění. A vzniklá sounáležitost je křehká, nerovnoměrná a mnohdy nedostatečná.

Úkolem značek, platforem a kulturních leaderů teď není obracet se zpátky do minulosti, ale naopak pomoci téhle generaci dívat se, a především kráčet dopředu, do budoucnosti. Sounáležitost totiž není krátkodobý trend ani marketingová strategie – ale základ všeho. A právě sounáležitost je teď v krizi.

Datum a čas

St 11:05—12:00

Jazyk

Anglicky

přehrát video

Zoe Scaman

Founder at Bodacious

Zatímco jiní o budoucnosti mluví, Zoe ji utváří. A to v podobě odvážných a futuristických strategií pro globální značky, jako jsou Nike, Netflix, EA Games, Lego, ale i TikTok nebo Snapchat. Strategií, které stírají hranice mezi marketingem, zábavou a kulturou.

Zatímco jiní o budoucnosti mluví, Zoe ji utváří. A to v podobě odvážných a futuristických strategií pro globální značky, jako jsou Nike, Netflix, EA Games, Lego, ale i TikTok nebo Snapchat. Strategií, které stírají hranice mezi marketingem, zábavou a kulturou.

V jejím profesním životopise najdete ikonické kreativní agentury Droga5 a Naked Communication, ale i dlouhý seznam hvězdných klientů. Hudebníci DJ Khaled, Pharrell Williams i hvězda NBA Luka Dončić – to jsou osobnosti, kterým pomohla formovat jejich marketing.

Nicméně to, co Zoe odlišuje, nejsou hvězdná jména v portfoliu. Je to její schopnost identifikovat kulturní změny a posuny dřív než ostatní. A proměnit je v příležitosti pro značky, které se nebojí měnit pravidla hry. Ostatně, právě na to se zaměřuje její futuristické studio Bodacious.

Tohle nebude jen další teoretické povídání o „budoucích výzvách“, ale šance nahlédnout do mysli a učit se od někoho, kdo budoucnost aktivně tvoří. Hranice možného? Zoe vás přesvědčí, že leží mnohem dál, než si myslíte.

Vstupenky

V prodeji

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

V prodeji

A každou chvíli jich ubývá. Vyber si tu svou!

Standard

Zbývá 60 z 1000 kusů

8 přednášek světových řečníků
5 inovativních MF Shorts
Prvotřídní catering, káva i nealko
Videozáznamy všech přednášek
Možnost registrace na školení a další program
Vstup na 3 festivalové párty
Možnost registrace na školení a další program
Networking s 1100+ seniorními marketéry
Mobilní aplikace pro snadný networking

9 990 Kč bez DPH

Limited edition

Premium

Zbývá 21 kusů

Vše co je v balíčku Standard
Vstup na VIP večírek s řečníky a lektory
Vstup na pondělní konferenci Hack Your Way
Rezervované sezení v prvních řadách Janáčkova divadla
Přednostní registrace na školení
Nevydané pasáže z natáčení Making a Marketer 2

24 990 Kč bez DPH