Consistency from Chaos: brand building in a world of creative fragmentation

Mediální prostředí se mění a jistoty v podobě „staré dobré televizní reklamy“ se bortí: Pozornost publika se totiž tříští do mnoha kanálů a boj o ni svádí stále nové a nové formáty. Logicky se tak musí změnit i přístup k budování značek.

A s tím i některé z kreativních taktik, které marketéři používají. Tom dá ve své přednášce nahlédnout do nového světa kreativní fragmentace – kde prim hrají perfektně vybrané platformy, maximální konzistence a velké objemy.

Datum a čas

St 12:05—12:45

Jazyk

Anglicky

Tom Roach

VP Brand Strategy at Jellyfish

Efektivita je jeho druhé jméno. Její prosazování a propojování s kreativními přístupy už více než 20 let jeho profesní misí. Tom Roach stojí za marketingovými strategiemi světových značek, jako jsou McDonald's, Mercedes-Benz, BBC nebo Tesco. Tvrdými daty a čísly pravidelně dokazuje, proč je kreativní myšlení pořád tou nejsilnější kartou, kterou můžete v marketingu zahrát.

Na kontě má (ve spolupráci s Lesem Binetem) 14 ocenění IPA Effectiveness Awards, marketingových Oscarů za efektivitu. Kreativní agentury BBH London a adam&eveDDB opakovaně dovedl k ocenění „Effectiveness Company of the Year“. Několikrát uspěl i v Cannes.

Aktuálně z pozice viceprezidenta pro Brand Strategy v agentuře Jellyfish spojuje světy výkonnostního a brand marketingu a ukazuje, jak efektivní tato řešení jsou. A jeho přednášky? Stejné jako jeho celoživotní práce: Strategicky pojaté, opřené o data, konkrétní příklady a zároveň s know-how použitelným i ve vaší praxi. Tom Roach vás naučí, jak co nejlépe vyhodnotit přínos toho, co děláte.

Vyprodáno

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

Děkujeme

Vstupenky jsou definitivně pryč. O know-how ale přijít nemusíte. Už teď si můžete předobjednat kvalitně natočené videozáznamy všech přednášek.

Koupit
videa