MF Shorts

Measuring your measuring

GA4, HotJar, Salesforce, GTM a další správci značek, nástroje pro A/B testování… Tohle všechno dost možná máte na webu implementované (špatně), načítá se to (dloooouho) a sbírá data (ale ne všechna). Ve výsledku pak podobné nástroje a jejich správa stojí víc, než kolik vám ušetří, nebo vydělají.

Jonovi stačí 5 minut a jednoduchá matematika, aby ukázal na největší provinilce a zároveň navrhl řešení, která dávají smysl.

Datum a čas

St 14:35—14:40

Jazyk

Anglicky

Jono Alderson

Independent technical SEO consultant

Jeho „přednáškový rap“ byl nejlépe hodnoceným vystoupením na Marketing Festivalu 2024. Nicméně Jono Alderson se na pódium vrací hlavně pro svou schopnost přetvářet složité technické koncepty do strategií, které jsou pochopitelné i použitelné pro každého.

Jako digitální konzultant pracoval pro startupy i světoznámé značky jako Adidas, Nokia a Microsoft. A jako digitální stratég se dokáže na technické aspekty marketingu podívat z nadhledu a zároveň se ponořit do hloubky. Přidejte k tomu přímý a otevřený přístup, excelentní řečnické dovednosti – nešlo ho nepozvat znovu.

Vyprodáno

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

Děkujeme

Vstupenky jsou definitivně pryč. O know-how ale přijít nemusíte. Už teď si můžete předobjednat kvalitně natočené videozáznamy všech přednášek.

Koupit
videa