Pokládá provokativní otázky na téma „Jak technologie proměňují marketing“. A pak nachází neotřelé a mnohdy nečekané odpovědi, které ale v praxi opravdu fungují. Právě tím si Oliver vydobyl pověst jednoho z nejpronikavějších mozků současného marketingu.
Jeho esej z roku 2020 „Do Androids Dream of Electric Consumers“ o vztazích mezi umělou inteligencí, etikou a kreativitou získala ocenění WPP Atticus za pokrokové a kreativní přemýšlení. Oliver ale svoje myšlenky o kreativitě v digitálním věku nepropisuje jen na papír, ale jako globální šéf inovací v The&Partnership uvádí i do praxe – do komunikace značek, jako jsou Amazon, Snickers nebo Toyota.
Připravte se na svěží pohled na to, jak značky můžou využívat technologie, aniž by ztratily lidskost. Oliver zpochybní všechny vaše předpoklady o budoucnosti marketingu a zároveň vám nabídne nové pohledy na to, jak se v něm orientovat.