Legenda je zpátky! A společně s ní akademická přesnost a preciznost, ale i 25 let reálných zkušeností z nejvyšších pater globálního marketingu. To vše pečlivě namíchané do koktejlu provokativních myšlenek a silných marketingových vizí.
Úctyhodná je Markova akademická dráha, ale i portfolio klientů, pro které pracoval jako marketingový konzultant a stratég: Působil jako profesor na prestižní London Business School, University of Minessota, hostoval na MIT Sloan. Konzultoval marketingové strategie značek, jako jsou Subaru, Sephora nebo Ericsson. A 13 let zastával roli in-house konzultanta pro LVMH. Úzce se tak podílel na marketingovém počínání značek Louis Vuitton, Dom Perignon nebo Hennessy.
Jako sloupkař už 10 let baví čtenáře Marketing Week. A za své texty, které glosují aktuální marketingové dění a usazují ho do širšího kontextu, získal 5krát ocenění Sloupkař roku podle PPA Awards. Vyšší publicistické ocenění ve Velké Británii získat nemůžete. Citace z jeho výzkumu dokonce zazněly při přebírání Nobelovy ceny.
Markovy přednášky provokují, zpochybňují a bourají zažité představy o tom, co je marketing a jak ho „dělat správně“, nutí přemýšlet i přehodnocovat. A právě na to se moc těšíme!