Efektivita je jeho druhé jméno. Její prosazování a propojování s kreativními přístupy už více než 20 let jeho profesní misí. Tom Roach stojí za marketingovými strategiemi světových značek, jako jsou McDonald's, Mercedes-Benz, BBC nebo Tesco. Tvrdými daty a čísly pravidelně dokazuje, proč je kreativní myšlení pořád tou nejsilnější kartou, kterou můžete v marketingu zahrát.
Na kontě má (ve spolupráci s Lesem Binetem) 14 ocenění IPA Effectiveness Awards, marketingových Oscarů za efektivitu. Kreativní agentury BBH London a adam&eveDDB opakovaně dovedl k ocenění „Effectiveness Company of the Year“. Několikrát uspěl i v Cannes.
Aktuálně z pozice viceprezidenta pro Brand Strategy v agentuře Jellyfish spojuje světy výkonnostního a brand marketingu a ukazuje, jak efektivní tato řešení jsou. A jeho přednášky? Stejné jako jeho celoživotní práce: Strategicky pojaté, opřené o data, konkrétní příklady a zároveň s know-how použitelným i ve vaší praxi. Tom Roach vás naučí, jak co nejlépe vyhodnotit přínos toho, co děláte.