Michal se objevil na obálkách Forbesu a v žebříčku Forbes 30 pod 30. Patří mezi 100 nejinovativnějších lidí Nové Evropy podle Google a Financial Times. S více než 200 oceněními je uznávaným odborníkem na budování značek v Evropě. Školil globální týmy Dell a SwissRe, vzdělává lídry v Erste Group, KBC a mentoruje marketingové profesionály v Google. Odmítl účast ve středoevropské verzi Shark Tank, aby dokončil svou druhou knihu. Radí Asociaci pro značkové výrobky (BASF, Coca-Cola, Nestlé atd.) a je porotcem FéliX Business Award. Vyučuje na univerzitách a jeho online kurz na SEDUO byl nejpopulárnější v roce 2023.
Naučíte se komunikovat v době chaosu a dvousekundové pozornosti.
Zjistíte, co je klíčové udělat, než začnete komunikovat.
Odnesete si konkrétní lekce, které můžete ihned aplikovat.
Bude to FUN, protože Mišo i hardcore marketingové studie podává poutavě.
Procvičíte si slovenštinu a snáze se domluvíte v BRNĚ.
Všichni účastníci dostanou dárek v podobě bezplatného stažení pracovních listů ze Žluté knihy budování značky.
Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.