To nejlepší z Meta ads v roce 2025

Reklama na Facebooku a Instagramu je dražší než kdy dřív a doměřování výsledků složitější. Co tedy opravdu funguje? Jak nastavit kampaně tak, abyste nevyhazovali peníze oknem, ale škálovali svůj byznys? Na workshopu vám ukážeme konkrétní strategie a tipy, které aktuálně přinášejí nejlepší výsledky. Žádná teorie, ale reálná data a postupy, které jsme otestovali na kampaních s rozpočty přes 400 milionů Kč jen za poslední rok pro značky jako Vasky, Angry Beards, BrainMarket nebo Čokoládovna Janek.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

N/A

N/A

news04 news04

Kateřina Kaletová

Specialistka Meta ads | Handlíř.

Katka je specialistka na Meta Ads v týmu Petra Handlíře, která se rychle vypracovala na klíčového člena týmu. Stará se o kampaně pro klíčové klienty a vyniká v tvorbě kreativ a přípravě podkladů do reklam. Její silnou stránkou je hledání originálních přístupů k propagaci, díky kterým kampaně dosahují maximálního výkonu.

news04 news04

Petr Cihlář

Teamleader Meta ads | Handlíř.

Petr vede Meta Ads tým u Petra Handlíře a má na starosti správu klíčových klientů. Dlouhé roky spolupráce mu přinesly data ze stovek reklamních účtů a hluboké know-how o tom, co v reklamě na Facebooku a Instagramu skutečně funguje.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Naučíte se zásadní pilíře výkonnostní propagace na Metě, které často přehlížejí i zkušení marketéři.

number-02.svg

Zjistíte, jaké reklamy by rozhodně měly být součástí vašich reklamních účtů v roce 2025.

number-03.svg

Naučíte se, jak přistupovat k vyhodnocování vašich kampaní, kolik do reklamy investovat nebo jak škálovat ty nejlepší kampaně.

number-04.svg

Probereme vaše individuální dotazy.

Potřebné znalosti

Vhodné pro kohokoliv, koho zajímá reklama na FB & IG. Nejvíce si ale odnesou ti, co s reklamou už mají reálné zkušenosti. Ať už z pozice FB specialisty, marketingového manažera či majitele značky.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
18. BŘEZNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.

Další školení