Desatero úspěšného PR

Relevantních médií v Česku ubývá a o sledovanost soupeří s digitálními platformami. Novináři jsou denně zavaleni desítkami tiskových zpráv a e-mailů od píáristů. Jak se v záplavě informací prosadit a zajistit, aby právě vaše zpráva našla cestu do médií? Během školení detailně projdeme všechny klíčové aspekty komunikace s médii i každodenní práci PR profesionála, který drží krok s dobou. Čekají vás praktické tipy, aktuální know-how a konkrétní příklady ze současného PR.

Čas

10:00

Dopolední

Cena

1 500 Kč

(bez DPH)

Jazyk

Čeština

Lokace

N/A

N/A

news04 news04

Nikola Lörinczová

Founder, Co-owner | PIARISTI

Nikola Lörinczová je zakladatelkou PR agentury PIARISTI, která už 11 let spolupracuje s nejzajímavějšími českými projekty v oblasti kultury, designu, umění, architektury a kreativního průmyslu. Mezi její klienty momentálně patří Signal Festival, hotel Fairmont Golden Prague nebo sklárna Klimchi. Kromě práce pro klienty se věnuje také školení a mentoringu. Společně s Pavlou Umlaufovou natočila téměř 100 dílů oborového podcastu PÍÁRKO.

news04 news04

Pavla Umlaufová

Co-owner | PIARISTI

Pavla Umlaufová je spolumajitelka komunikační agentury PIARISTI. Za 11 let své existence agentura odkomunikovala více jak 150 projektů, které rezonovaly v médiích, na sociálních sítích, v online prostoru i skrze spolupráce s influencery. Mezi její poslední kampaně patří film Vlny, hotel Fairmont Golden Prague, Svět knihy či aktivity spolku Díky, že můžem. Ve volném čase se věnuje sdílení know-how, a to i prostřednictvím téměř 100 dílů oborového podcastu PÍÁRKO, který tvoří spolu s Nikolou Lorinczovou.

Proč jít na školení?

number-01.svg

Projdete si přípravu PR kampaně od počáteční rešerše až po její vyhodnocení.

number-02.svg

Získáte návod, jak najít to správné komunikační téma, které novináře skutečně zaujme.

number-03.svg

Naučíte se dokonale připravit tradiční PR aktivity, jako jsou tisková zpráva a tisková konference, a získáte checklisty pro jejich úspěšnou realizaci.

number-04.svg

Naučíte se o PR přemýšlet v širším kontextu, ne jen jako o článcích v médiích. Zkusíte vymyslet kreativní PR aktivity, které vás odliší a budete zapamatovatelní.

number-05.svg

Dozvíte se, jak funguje české mediální prostředí – co novináři očekávají, co je může od spolupráce odradit a jak s nimi efektivně budovat vztahy.

number-06.svg

Ukážeme vám, jak správně načasovat kampaň a pracovat s exkluzivitou. Předáme vám cenné rady a tipy, jak se stát jedním z nejlepších PR specialistů ve svém oboru.

Potřebné znalosti

Na školení vítáme kohokoliv, pro jeho absolvování nepotřebují žádnou dovednost ani úroveň znalosti PR.

REGISTRACE PRO ÚČASTNÍKY ZAČÍNÁ
18. BŘEZNA V 10:00

Je potřeba mít zakoupenou a uhrazenou vstupenku na Festival. A být ideálně chvíli před přihlášený do svého účtu. Pokud jste se ještě nikdy předtím nepřihlašovali, doporučujeme si obnovit heslo. Další dotazy ohledně přihlašování jsme zodpověděli v sekci FAQ.