Be on Social without Being on Social

Je načase, abyste jako profesionálové OPRAVDU začali přemýšlet nad tím, jakou roli hrají pro vaši značku nebo podnikání sociální sítě. Přestože vaše příspěvky perfektně lícují se strategií a naplňují všechny poučky o přínosném obsahu – nejste nakonec na sítích jen další kapkou v moři korporátní šedi? Třeba je řešením vzdát se logiky, a tím se odlišit…

Michael ve své přednášce zabrousí:

  • K alternativním možnostem, jak na sítích být, aniž byste se museli zapojovat „tradičním způsobem“.
  • Ke konkrétním příkladům, jak sociální sítě využívat jinak než jen k publikaci obsahu, na kterém pálíte svůj čas a plýtváte peníze.
  • Ke 4 klíčovým proměnným, na kterých by měla stát vaše strategie, aby vám sítě přinášely v dlouhodobém horizontu SKUTEČNOU hodnotu.
  • K tomu, jak tohle všechno v praxi fungovalo u sítí nízkonákladovky Ryanair.

Datum a čas

St 14:50—15:15

Jazyk

Anglicky

Michael Corcoran

Michael Corcoran

Managing Partner at Frankly

2 miliardy organických zobrazení příspěvků za 18 měsíců. A nadto výrazné zlepšení vnímání značky Ryanair. To je úctyhodná vizitka Michaela Corcorana. 2 roky vedl jako šéf sociální sítě téhle nízkonákladovky a boural všechny zažité představy, jak „by měla“ značka Ryanair komunikovat. A boural je úspěšně.

Sám sebe označuje za „Aldi verzi Garyho Vee Vaynerchuka“ – za experta, který dokáže přijít se strategií, která je jednoduchá, funkční a zároveň nízkonákladová stejně jako letenky od jeho předchozího zaměstnavatele. Zažité postupy a konvenční přístup k sociálním sítím zpochybňuje i v čele vlastní poradenské společnosti Frankly. A my jsme přesvědčení, že je zbourá i na podiu Marketing Festivalu.

Vyprodáno

28-30 duben 2025
Janáčkovo divadlo v Brně

Děkujeme

Vstupenky jsou definitivně pryč. O know-how ale přijít nemusíte. Už teď si můžete předobjednat kvalitně natočené videozáznamy všech přednášek.

Koupit
videa